دسترسی به لینک و پیوند خویش را شارژ کنید! 5 نکته برای موفقیت - آدینه وایت پیروزی
صرف یک بدن عملکرد برای دسترسی و بیدار شدن از روش صندوق پستی خالی یک تجربه رودربایستی آور ( و متاسفانه همگانی ) است . و زمانی نوبت به شما رسد , گشوده شدن این ایمیلها نیمی از جنگ است . در آدینه Whiteboard روز جاری , ما از Alum Shannon McGuirk اخیر MozCon 2019 استقبال میکنیم تا پنج مورد از شایسته ترین پند های خویش را برای استعمال اثرگذار و مؤثر در رابطه با شما به اشتراک بگذاریم - پیگیری بی نقص کلام های وی درخصوص ساخت یک اتاق خبر دیجیتال PR .
برای مفتوح کردن ورژن با وضوح بالا در یک صفحه نو , روی تصویر تخته سپید کلیک کنید!
رونویسی فیلم
درود , طرفداران Moz اسم اینجانب شانون مک گورک است . اینجانب مدیریت رابطه ها همگانی و محتوا در یک ماشین کرایه ای بازاریابی نوین ساکن در انگلستان به اسم آیرا هستم . براین اساس در MozCon در امسال , اینجانب درخصوص چگونگی افزودن ساختمان پیوند خویش با یک اتاق خبر دیجیتال PR سخن کردم و در خصوص سه مدل گوناگون رسانه و خبر نامه نگاری نوشتیم که می بایست مورد به کارگیری قرار بگیریم .
ولی تنها نیم ساعت وقت داشتم که بتوانم نگرش و افکارم را به اشتراک بگذارم . تحت عنوان سطح بعدی از این ارائه , اینجانب بایستی شمارا به تمامی چیز تجهیز کنم تا بتوانم خارج بروم و در واقع با این خبرنامه نگاران سخن کنم . بدین ترتیب برای آدینه Whiteboard روز جاری آدینه , اینجانب قصد دارم 5 نکته منرا برای موفقیت برای شارژ در محل دسترسی شما , که به صورت مختص راجعبه دسترسی نشانی اینترنتی به تنهایی تکامل یافته , به اشتراک بگذارم .
در انگلستان و همینطور در آمریکا , ما شاهد هستیم که با ترقی و بسط صنعت ما , خبر نامه نگاران نمیخواهند دیگر بدین سمت فراخوانده شوند , و در ازای شایسته ترین خط مش برای رابطه با آنها از روش نشانی اینترنتی یا این که رسانه های اجتماعی است . . به این ترتیب بیایید بدون واسطه به باطن شیرجه بزنیم .
1 . آزمونهای خطوط قضیه A / B
پس یکی را بزنید . اینجانب میخواهم دیدگاه هایی را که برای خطوط زمینه و خصوصاً درخصوص بعضا آزمایش های A / B انجام دادم با شما میان بگذارم .
در اوایل فصل تابستان , حوالی فروددین ماه , کار خویش را روی ابزاری به اسم BuzzStream آغاز کردیم . اکنون این قابلیت را برای ما مهیا نموده است که بتوانیم اشکال متمایز از آزمایش ها و پست الکرونیکی ها را با گونه های نوشته های گوناگون ارسال کنیم تا بتوانیم با به کارگیری از لهجه ما و فهم و شعور این که چه تعداد نرخ گشوده اخذ میکنیم و خبر نامه نگاران را آزمون و ترغیب میکنیم , تشویق کنیم . شکلک ها , برای مفتوح کردن آن همگی پست الکرونیکی های دارای اهمیت و اساسی برای اینکه بتوانیم پیگیری کنیم و اطمینان نتیجه ها کنیم که آن پیوندها را به منزل آورده ایم .
اسم خبرنامه نگار در خط مسئله
بدین ترتیب ما دو گونه گوناگون تست A / B را اجرا کردیم . اولین موردی که در اینجا بازدید میکنید با اسم خبرنامه نگار در خط قضیه و اسم خبرنامه نگار سوای . بعداز آن معین می شود که زمانی ما این اطلاعات را اجرا می کردیم , در شرایطیکه اسم خبرنامه نگار را در خط زمینه داشته باشیم , گشوده می شدیم . این دقت آن ها را جلب میکرد . زمانی آن ها روزمره صدها آدرس اینترنتی اخذ می نمایند و دیدن اسم آن ها در یک لحظه کوچک , بهاین مضمون است که ما نرخ گشوده را ارتقاء میدهیم , این مورد سبب ساز شد که به آنچه نیاز داشتیم تبدیل شود . این اولین فرا گرفتن ما از امتحان شماره یک بود .
( داده ( مقابل ( نکته قصه (
اکنون آزمایش شماره دو , مقداری حس رودگی داریم و مقداری غریزه شم میکنیم که گونه های خاصی از کلمه ها و زبانی که ما استعمال می کردیم وجود داشت که یا این که مفتوح کردن نرخ بازتری ما بود یا این که خیر . برای این داستان به صورت یگانه , نزدیک به به کار گیری از واژه ( داده ( بود . به این ترتیب ما استعمال از واژه و کلمه ( داده ( را با نکته روایت مقایسه کردیم و مجدد اسم این خبر نامه نگار را خیر با آن مقایسه کردیم تا ببینیم چندین خبر نامه نگار در اکنون گشودن نشانی اینترنتی های ما بودند .
درباره این سایت