دسترسی به پیوند خویش را شارژ کنید! 5 نکته برای موفقیت - آدینه وایت پیروزی
صرف یک بدن همت برای دسترسی و بیدار شدن از روش صندوق پستی خالی یک تجربه رودربایسی آور ( و متاسفانه مرسوم ) است . و هنگامی نوبت به شما رسد , گشوده شدن این ایمیلها نیمی از پیکار است . در آدینه Whiteboard روز جاری , ما از Alum Shannon McGuirk اخیر MozCon 2019 استقبال میکنیم تا پنج مورد از شایسته ترین موعظه های خویش را برای به کارگیری اثرگذار و مؤثر در رابطه با شما به اشتراک بگذاریم - پیگیری بدون نقص کلام های وی راجع به ساخت یک اتاق خبر دیجیتال PR .
برای گشودن ورژن با وضوح بالا در یک ورقه نو , روی تصویر تخته سپید کلیک کنید!
رونویسی فیلم
درود , دوست داران Moz اسم اینجانب شانون مک گورک است . اینجانب مدیر رابطه ها همگانی و محتوا در یک تاکسی بازاریابی نوین ساکن در انگلستان به اسم آیرا هستم . براین اساس در MozCon در همین سال , اینجانب دربارهی چگونگی افزودن ساختمان لینک و پیوند خویش با یک اتاق خبر دیجیتال PR سخن کردم و راجعبه سه گونه متفاوت رسانه و خبرنامه نگاری نوشتیم که می بایست مورد به کار گیری قرار بگیریم .
ولی صرفا نیم ساعت وقت داشتم که بتوانم دیدگاه و افکارم را به اشتراک بگذارم . تحت عنوان تراز بعدی از این ارائه , اینجانب می بایست شمارا به کلیه چیز تجهیز کنم تا بتوانم خارج بروم و در واقع با این مجله نگاران کلام کنم . به این ترتیب برای آدینه Whiteboard روز جاری آدینه , اینجانب قصد دارم 5 نکته منرا برای موفقیت برای شارژ در محل دسترسی شما , که به صورت مختص در زمینه ی دسترسی نشانی اینترنتی به تنهایی تکامل یافته , به اشتراک بگذارم .
در انگلستان و همینطور در آمریکا , ما شاهد هستیم که با ترقی و بسط صنعت ما , خبرنامه نگاران نمیخواهند دیگر بهاین سمت فراخوانده شوند , و در ازای شایسته ترین رویکرد برای رابطه با آن ها از روش پست الکرونیکی یا این که رسانه های اجتماعی است . . براین اساس بیایید بی واسطه به باطن شیرجه بزنیم .
1 . آزمونهای خطوط مورد A / B
پس یکی را بزنید . اینجانب میخواهم دیدگاه هایی را که برای خطوط زمینه و خصوصاً در امر بعضی آزمایش های A / B انجام دادم با شما دربین بگذارم .
در اوایل فصلتابستان , حوالی فروددین ماه , کار خویش را روی ابزاری به اسم BuzzStream استارت کردیم . اکنون این قابلیت را برای ما مهیا نموده است که بتوانیم گونه های متمایز از آزمایش ها و پست الکرونیکی ها را با گونه های نوشته های متعدد ارسال کنیم تا بتوانیم با استعمال از گویش ما و فهم این که چه تعداد نرخ گشوده اخذ میکنیم و خبر نامه نگاران را آزمون و ترغیب میکنیم , تشویق کنیم . شکلک ها , برای گشودن آن کلیه نشانی اینترنتی های اصلی و اساسی برای اینکه بتوانیم پیگیری کنیم و اطمینان نتیجه ها کنیم که آن پیوندها را به منزل آورده ایم .
اسم خبر نامه نگار در خط مورد
بدین ترتیب ما دو دسته متعدد تست A / B را اجرا کردیم . اولی موردی که در اینجا بازدید میکنید با اسم مجله نگار در خط مورد و اسم خبر نامه نگار سوای . بعداز آن معین می شود که زمانی ما این اطلاعات را اجرا می کردیم , در حالتیکه اسم مجله نگار را در خط قضیه داشته باشیم , گشوده می شدیم . این دقت آن ها را جلب میکرد . هنگامی آن ها روزمره صدها نشانی اینترنتی اخذ می نمایند و دیدن اسم آنان در یک لحظه کوچک , بدین مفهوم است که ما نرخ گشوده را ارتقاء میدهیم , این قضیه سبب شد که به آنچه نیاز داشتیم تبدیل شود . این اولی فرا گرفتن ما از امتحان شماره یک بود .
( داده ( درمقابل ( نکته روایت (
هم اکنون آزمایش شماره دو , پاره ای حس رودگی داریم و یه خرده غریزه حس میکنیم که اشکال خاصی از عبارات و زبانی که ما استعمال می کردیم وجود داشت که یا این که مفتوح کردن نرخ بازتری ما بود یا این که خیر . برای این قضیه به صورت یگانه , نزدیک به به کارگیری از واژه و کلمه ( داده ( بود . بدین ترتیب ما به کار گیری از واژه و کلمه ( داده ( را با نکته ماجرا مقایسه کردیم و مجدد اسم این مجله نگار را خیر با آن مقایسه کردیم تا ببینیم یکسری خبر نامه نگار در هم اکنون مفتوح کردن آدرس اینترنتی های ما بودند .
درباره این سایت