چه طور مشتری را برای بازنویسی بررسی منفی خویش بدست آوریم
( هنگامی میبخشید , پیشین را به هیچ وجه تغییرو تحول نمی دهید - ولی مطمئناً آتی را تغییر تحول می دهید . ( - برنارد مالتزر
اسم تجاری شما در دنیایی معضل برانگیز معاش می نماید که در آن سخنان مصرف کنندگان آن بخش بخش اعظم ای از اعتبار شمارا تشکیل میدهد . بررسی های منفی قادر است نظیر انتقام پایانی باشد , مجازات کردن تجربیات نا مطلوب از رودربایستی آور همگانی , فرسایش در جایگاه های محلی و حیف کردن درآمد کمپانی کنندگان . بعضا از دارندگان شغل ها از بررسی های منفی زیاد نگران میشوند , آنان بهاین سو مراجعه می نمایند که آیا راهی برای امتناع و چه بسا پرس و جو موجود است که آیا آن ها بایستی به جای مواجهه با آهنگ ضد هم , لیست های کسب و عمل خویش را حذف نمایند .
ولی در آنجا معلق گردید . مشتریان شغل ها محلی ممکن است بیشتر از آنچه فکرمیکنید بخشنده باشند . در حقیقت , ممکن است مشتریان شما گوناگون از آنچه فکر میکنید تامل نمایند .
اینجانب اخیرا یک مطالعه درباره ی خلق مصرف کننده را انجام داده ام , چون مرتبط با بررسی های منفی در باب مثبت شدن است و معتقدم این پست وب لاگ شگفتی های دوچندان خوشایندی را برای صاحبان شغل ها محلی و بازاریابان آنها در بر خواهد داشت - میدانم که بعضا از آنچه که اینجانب هر دو را یاد گرفته شگفت زده کردم و منرا شادمان کرد . در واقع , منرا متقاعد نموده است که , در صورت اتفاقی , بررسی های منفی آن چیزی نیست که ما فکرمیکنیم آنها اصلاً میباشند .
بیایید این را با نیز مطالعه کنیم , با نمونه هایی در دنیای حقیقی و واقعی , اطلاعات , نظرسنجی و مواقعی که میتواند منظره شمارا تغییرو تحول دهد .
آمار برای استارت
کمپانی شما با یک بررسی منفی و احتمال وجود مشتری مستمر گمشده رو به رو است . خرد بازاریابی به ما می گوید که به دست آوردن مشتری نو زیاد گرانتر از آن است که مشتری مو جود را راضی نگه دارااست . البته در واقع فراوان دورتر است . لیست پایین از آمار روایت این برهان را نشان میدهد که چرا میخواهید هر کاری که میکنید انجام دهید تا مشتری بتواند یک بررسی بد را بازنویسی نماید تا احساسات مثبت تری را نشان دهد :
57 درصد از مصرف کنندگان صرفا چهار ستاره یا این که بیشتر از این تجارت استعمال می نمایند - ( BrightLocal )
یک مطالعه نشان اعطا کرد که ارتقا مرتبه 1 . 5 rating ستاره سبب ارتقاء تبدیل از 10 . 4 درصد به 12 . 8 درصد می شود و حدود 13000 پیشرو دیگر برای این مارک را نشان میدهد . - ( وضعیت 3 )
73 . 8 درصد از مشتریان احتمالاً یا این که زیاد محتمل می باشند که با یک اسم تجاری که شکایات آن ها را برطرف می نماید , به تجارت خویش ادامه دهند . - ( GatherUp )
یک تجارت معمولی صرفا چهار درصد از مشتریان ناراضی خویش را می شنود , بدین معنا که بررسی های منفی که شما برای اشخاص آشکار اصلاح میکنید , قادر است مشکلات را برای اشخاص ساکت حل نماید . - ( روبی نیول لرنر )
89 درصد از مصرف کنندگان جواب شغل ها به بررسیها را میخوانند . - ( BrightLocal )
تأثیر سکو بندی ها , بررسیها و جواب ها به حدی روشن است که هر برند محلی برای فهم خوب تر این نمایش احساسات و محافظت مشتری نیاز به اختصاص منابع داراست .
توان مردمان : یک برهان مصرف کنندگان شیدا بررسی میباشند
دفتر کار خوبتر تجارت در سال 1912 تأسیس شد . کمیسیون تجارت فدرال صرفا دو سال آنگاه اولی عمل خویش را انجام اعطا کرد . حمایت از مشتری یک ضرورت تلقی می شود , ولی تاوقتیکه وب پتانسیل بررسی های گسترده را مستقیماً در اختیار اشخاص قرار ندهد , ( پسر کوچک ( اکثر اوقات حس میکرد که هنگامی ( مرد بزرگ ( ( تجارت ) صحیح کار نکرد , صدای حقیقی شنیدنی نداشته باشد . به وی .
درباره این سایت